Dlaczego warto stosować kreatynę?

Kreatyna należy do najbardziej popularnych suplementów diety. Bardzo duża liczba osób uprawiających sport amatorsko nie wie jednak, w jaki dokładnie sposób działa wspomniany preparat, a także jakich efektów można się spodziewać. Jaka jest najlepsza kreatyna?

Jakich efektów można spodziewać stosując kreatynę?

Suplement wpływa przede wszystkim bardzo korzystnie na zdolność regeneracji włókien mięśniowych. Produkt jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które są nastawione na większy wysiłek fizyczny. Jak wiadomo, wtedy odpowiednia regeneracja będzie miała bardzo istotne znaczenie. Kreatyn wspomaga organizm w okresie powysiłkowym, a także przy budowaniu masy mięśniowej.

Jak stosować kreatynę?

Warto wiedzieć, że sposób zażywania kreatyny jest kwestią indywidualną. Należy jednak mieć świadomość, że jedynym ograniczeniem jest pora zastosowania wspomnianego suplementu. Nie rekomenduje się stosować preparatu przed treningiem. Istnieje bowiem wtedy ryzyko upośledzenia cukrów.

Zdecydowana większość specjalistów i sportowców poleca przyjmowanie kreatyny w okresie potreningowym wraz z posiłkiem. Godny uwagi jest również fakt, że nie będzie miało praktycznie żadnego znaczenia czy dana osoba będzie zażywała kreatynę w tabletkach czy proszku. Należy bowiem zaznaczyć, że zarówno jedna, jak i druga forma jest stosunkowo szybko przyswajana przez organizm. Najlepszą opcją będzie przyjmowanie codziennie 5 g kreatyny.

Więcej o kreatynie można znaleźć na https://swiatsupli.pl/blog/jaka-kreatyna-jest-najlepsza/

Comments are closed.