Rola diety w kulturystyce oraz rodzaje kreatyny

Z dużą dozą prawdopodobieństwa wiele osób nie wie, że kreatyna przy redukcji stosowana z różnego rodzaju aminokwasami, a także białkiem pozwala nam uzyskać najlepsze efekty. Ogromnym atutem jest fakt, iż nasze mięśnie zabezpieczone są przez rozpadem. Stosując ten specyfik zadbajmy również, żeby nasza dieta była na wysokim poziomie. Weźmy pod uwagę, że stosowanie diety wysoko węglowodanowej, a także spożywanie dużej ilości sodu może sprzyjać zalewaniu, czyli, krótko mówiąc, przybieraniu na masie tłuszczowej, co z pewnością wielu osobom się nie spodoba. Zwłaszcza osobom, które myślą o kulturystyce na poważnie. Stosowanie się do powyższej rady z pozoru może się wydawać dosyć proste, jednakże w rzeczywistości sprawa jest znacznie trudniejsza.

Jakie rodzaje kreatyny możemy wyróżnić?

Zapewne ogromna masa ludzi zadaje sobie pytanie, jakie rodzaje kreatyny możemy wyróżnić. Otóż na rynku rozróżniamy:

  • Monohydrat Kreatyny
  • Jabłczan Kreatyny
  • Kre-alkalyn
  • Cytrynian kreatyny
  • Stak kreatynowy
  • Matrix kreatynowy

Z tych wszystkich możliwych opcji najczęściej stosowany jest monohydrat kreatyny. Jest to przede wszystkim środek, który jak do tej pory przeszedł najwięcej badań. Dlatego, jeżeli myślimy nad kupnem kreatyny na redukcję (https://swiatsupli.pl/blog/kreatyna-czy-nadaje-sie-na-redukcje/) warto zaopatrzyć się w monohydrat. Największym atutem tego suplementu jest fakt, iż zażywanie go nie przynosi żadnych skutków ubocznych, a stosując go regularnie z pewnością na tym zyskamy, a także nasze mięśnie znacznie szybciej ulegną powiększeniu.

Comments are closed.