Wsparcie dla mięśni

Zdrowy tryb życia wszedł szturmem do zachowań ludzi. Coraz więcej osób uprawia sport, uczęszcza na siłownię.Nie da się zatem ukryć, że i częściej ludzie decydują się na sport wyczynowy lub wymagający dużego wysiłku. Pomocnymi stają się suplementy treningowe, zwłaszcza jeśli stosowane są z głowa.

mięśnie

Sprawdzony środek wspomagający treningi

Beta alanina bo o niej mowa, jest aminokwasem, który występuje naturalnie na przykład w mięsie drobiowym. Substancja bierze udział w budowie białek i jest przebadana jako niezwykle skuteczna we wspomaganiu treningów wysiłkowych i wytrzymałościowych. Pozwala na bezpieczną budowę masy mięśniowej. Najważniejszą zaletą substancji jest fakt, że została przebadana w wielu badaniach, w tym klinicznym. Co więcej eksperci są zgodni co do jej pozytywnego działania i braku działań niepożądanych. Warto jednak zaznaczyć że beta alanina powinna być przyjmowana tylko w przypadku dużego wysiłku. Sportowcy powinni przyjmować ją zarówno przed treningiem jak i po zakończeniu wysiłku fizycznego. Pozwala ona na większą wytrzymałość mięśni w czasie ćwiczeń, a zatem przedłuża fizyczny czas treningu. Po ukończonym wysiłku z kolei przyspiesza regenerację mięśni. Beta alanina powinna być spożywana razem z węglowodanami, tak aby wspomagać pozytywne efekty treningu. Można łączyć ją z innymi substancjami, dzięki czemu stała się popularnym elementem suplementów dla sportowców. Aby jednak przynosiła najlepsze efekty warto kupować je od sprawdzonych producentów i w odpowiednich miejscach.

Comments are closed.